منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 189
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 465
:: بازدید ماه : 8154
:: بازدید سال : 20843
:: بازدید کلی : 297981
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400

روز قدس را حضرت امام خمینی (ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند.

این فریاد بیدار باش امام عاشقان، شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند. اکنون که سال ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، می بینیم که روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نور دیده و در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان، و به ویژه کشورهای اسلامی، نفوذ کرده است.

معمار کبیر انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی (ره) در پیامی به مناسبت روز قدس این چنین فرمودند: «روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد... روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس روز حیات اسلام است. باید مسلمین به هوش بیایند. باید بفهمند قدرتی را که مسلمین دارند».

حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی»  که از سوی امام راحل آخرین جمعه ی ماه مبارک را روز جهانی قدس نام گذاری کرده است را « لیلة القدر تاریخ اسلام»  می داند و می فرماید :« بایدروز قدس را و همه این ایام حساس را که لیلة القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم. این جانب امیدوارم ملت بزرگ ما در این روز قدس نیز مانند همیشه با حضور یکپارچه خود در خیابان ها و راه پیمایی تا محل نمازهای جمعه، فریاد رسا و غریو رعدگون خود را به گوش جهانیان برساند و تکرار کند که امت امام خمینی عظیم، همواره در کنار فلسطین، و خصم دشمنان آن خواهد بود».

در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان در سال 1400 به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا که متفاوت تر از سال گذشته است به صورت حضوری و یا موتوری برگزار نمی شود ؛ چرا که سلامتی مردم، مهم‌ترین اهداف جامعه فعلی و مقام معظم رهبری است. لذا برنامه‌هایی که در قالب «فضای مجازی» در نظر گرفته شده از طریق نشریات الکترونیکی شهرستان شوش منعکس می شود و علاوه بر آن  فضاسازی مناسب شهری در خیابان ها و میادین شهر شوش  توسط شهرداری و دستگاه‌های اجرایی  بر سر درب ادارات انجام خواهد گرفت.

دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند که روز جهانی قدس این یادگار امام خمینی(ره) هرگز فراموش نخواهد شد و پس از رهایی از ویروس منحوس کرونا در سال آینده پرشورتر از هر سال برگزار می گردد . ان شاءالله

شایان ذکر است در این راستا فردا چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 11 صبح نشست خبری با حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده امام جمعه و عبدالامیر بشکار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شبستان مصلی نمازجمعه شهرستان شوش برگزار می شود .

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش دانیال(ع)



:: بازدید از این مطلب : 1530
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.